ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΑΓΩΝ

Για εμάς στο ΙINSTADO αποτελεί προτεραιότητα να είστε ικανοποιημένοι με τις αγορές σας από το e-shop μας. Γι’ αυτό ακολουθούμε μια ευέλικτη πολιτική επιστροφών, σύμφωνα πάντα με την ισχύουσα νομοθεσία αλλά και τους όρους των εταιρειών παραγωγής των προϊόντων που εμπορευόμαστε.
Σε περίπτωση, λοιπόν, που παραλάβατε κάποιο ελαττωματικό προϊόν, ή έγινε κάποιο λάθος στην παραγγελία σας ή ακόμη κι αν δεν σας ικανοποιεί η αγορά σας, μπορείτε να ζητήσετε την αντικατάσταση των προϊόντων της παραγγελίας σας ή την επιστροφή των χρημάτων σας. Για να γίνει δεκτό το αίτημα της επιστροφής

θα πρέπει να πληρούνται τα ακόλουθα:

Όροι επιστροφής
1. Επιστροφές προϊόντων μπορούν να γίνουν δεκτές μέσα σε χρονικό διάστημα 15 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής.
2. Το προϊόν πρέπει να έχει αγοραστεί αποκλειστικά από το INSTADO.
3. Σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να γίνει δεκτό προϊόν το οποίο δεν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση. Αυτό σημαίνει ότι το προϊόν πρέπει:

α. Να μην έχει πλυθεί
β. Να μην έχει χρησιμοποιηθεί με οποιονδήποτε τρόπο
γ. Να έχει όλα τα ταμπελάκια του και
δ. Να μην έχει καταστραφεί η συσκευασία του.

4. Το ελαττωματικό προϊόν αντικαθίσταται μόνο με το ίδιο προϊόν.

Διαδικασία επιστροφής.
Α. Σε περίπτωση επιστροφής λόγω ελαττωματικού προϊόντος ή λόγω λάθους στην παραγγελία σας (αν για παράδειγμα παραλάβατε άλλο προϊόν από αυτό που παραγγείλατε) για να ολοκληρωθεί η επιστροφή του είδους και εφόσον πληρούνται οι όροι που προαναφέρθηκαν:

1. Επικοινωνείτε μαζί μας για να διευκρινίσουμε τις λεπτομέρειες της επιστροφής στο τηλέφωνο 210 5125775 .
2. Σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος είναι απαραίτητο να μας στείλετε φωτογραφία του στο info@instado.gr ή στο messenger ώστε να έχουμε καλύτερη εικόνα στην επικοινωνία μας μαζί σας και να επιβεβαιώσουμε με την κατασκευάστρια εταιρεία την αποδοχή της επιστροφής.
3. Κατεβάζετε εδώ το Έντυπο Επιστροφής, το συμπληρώνετε και μας το στέλνετε με mail στο info@instado.gr.
4. Συσκευάζετε το προϊόν ώστε να είναι προστατευμένο κατά την αποστολή.
5. Σε περίπτωση που το προϊόν έχει κάποιο ελάττωμα ή έχει γίνει λάθος στην παραγγελία σας, αποστέλλετε το δέμα βάσει του τρόπου που παραλάβατε, δηλαδή με ΕΛΤΑ courier ή Γενική ταχυδρομική και χρέωση παραλήπτη. Η διεύθυνση παράδοσης είναι: INSTADO Αγχιάλου 48, Σεπόλια, 10443.

Β. Σε περίπτωση που θέλετε να επιστρέψετε ένα προϊόν επειδή αλλάξατε γνώμη, και εφόσον πληρούνται οι όροι που προαναφέρθηκαν, μπορείτε να επιλέξετε οποιαδήποτε μεταφορική εταιρεία επιθυμείτε, δεδομένου ότι τα έξοδα μεταφοράς σε αυτή την περίπτωση επιβαρύνουν τον πελάτη.
Εναλλακτικά, μπορείτε να επιλέξετε την αποστολή του προϊόντος με ΕΛΤΑ courier ή BOX NOW.

Και σε αυτή την περίπτωση ισχύουν τα ακόλουθα βήματα:

1. Επικοινωνείτε μαζί μας για να διευκρινίσουμε τις λεπτομέρειες της επιστροφής.
2. Κατεβάζετε εδώ το Έντυπο Επιστροφής, το συμπληρώνετε και μας το στέλνετε με mail στο info@instado.gr
3. Συσκευάζετε το προϊόν ώστε να είναι προστατευμένο κατά την αποστολή.
4. Αποστέλλετε το δέμα στην διεύθυνση INSTADO Αγχιάλου 46, Σεπόλια, 10443

*** Αν γίνει αντικατάσταση του ελαττωματικού προϊόντος η διαδικασία της επιστροφής έχει μέσο χρόνο διάρκειας 5 εργάσιμες ημέρες από την παραλαβή της επιστροφής και δεν χρεώνεστε μεταφορικά έξοδα.

ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΙΜΗΜΑΤΟΣ
Σε περίπτωση που το νέο προϊόν που έχετε επιλέξει είναι μεγαλύτερης αξίας σε σχέση με αυτό που ζητάτε να αντικατασταθεί, θα σας ζητηθεί να καταβάλετε τη διαφορά πριν την αποστολή του νέου προϊόντος για να ολοκληρωθεί η αποστολή, για το οποίο ποσό θα σας αποσταλεί το νόμιμο παραστατικό.
Σε περίπτωση που το νέο προϊόν που έχετε επιλέξει είναι μικρότερης αξίας σε σχέση με αυτό που ζητάτε να αντικατασταθεί, η διαφορά θα σας επιστραφεί μέσω κατάθεσης σε λογαριασμό τραπέζης που θα μας υποδείξετε μέσω e-mail.

Για περισσότερες πληροφορίες καλέστε στο 210 5125775

Δικαίωμα υπαναχώρησης
(βάσει του ν. 2251/1994 για την προστασία των καταναλωτών, όπως αυτός τροποποιήθηκε δυνάμει της Υ.Α. Ζ1/891/2013 -ΦΕΚ Β 2144/2013)

Σύμφωνα με την Οδηγία 2013/11/ΕΚ, η οποία ενσωματώθηκε στην Ελλάδα με την ΚΥΑ 70330/2015, προβλέπεται πλέον και η δυνατότητα ηλεκτρονικής επίλυσης καταναλωτικών διαφορών με τη διαδικασία Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών (ΕΕΔ – Alternative Dispute Resolution) στο σύνολο της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Εάν ο πελάτης έχει την ιδιότητα του καταναλωτή (δηλ. φυσικό πρόσωπο που ενεργεί εκτός επαγγελματικής ιδιότητας) και έχει οποιοδήποτε πρόβλημα με αγορά που πραγματοποίησε από την Ιστοσελίδα μας μπορεί να κινήσει την διαδικασία ΕΕΔ δια μέσου της ενιαίας πανενωσιακής πλατφόρμας για την ηλεκτρονική επίλυση διαφορών (πλατφόρμα ΗΕΔ) διαθέσιμη στο https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage

Σε περίπτωση που θέλετε να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης του καταναλωτή, διαβάστε παρακάτω.
Δικαιούστε να υπαναχωρήσετε από την παρούσα σύμβαση αναιτιολόγητα εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παράδοσης του/των προϊόντων.
Προκειμένου να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης, οφείλετε να μας ενημερώσετε για την απόφασή σας να υπαναχωρήσετε από την παρούσα σύμβαση με μια ξεκάθαρη δήλωση (π.χ. επιστολή που θα σταλεί με ταχυδρομείο – ΕΛΤΑ ή ηλεκτρονικό ταχυδρομείο). Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το συνημμένο υπόδειγμα εντύπου υπαναχώρησης, χωρίς τούτο να είναι υποχρεωτικό, κατεβάζοντάς το από εδώ. Θα σας διαβιβάσουμε χωρίς καθυστέρηση πάνω σε σταθερό μέσο (π.χ. ηλεκτρονικό ταχυδρομείο) επιβεβαίωση λήψης της υπαναχώρησής σας.

Εάν υπαναχωρήσετε από την παρούσα σύμβαση πρέπει να επιστρέψετε το/τα προϊόντα στην κατάσταση που τα παραλάβατε μαζί με την απόδειξη λιανικής πώλησης. Το προϊόν πρέπει να μην έχει πλυθεί, να μην έχει χρησιμοποιηθεί με οποιονδήποτε τρόπο, να έχει όλα τα ταμπελάκια του και να μην έχει καταστραφεί η συσκευασία του. Δεν μπορεί να γίνει επιστροφή χρημάτων, εάν το προϊόν έχει χρησιμοποιηθεί μετά το άνοιγμά του ή εάν είναι κατεστραμμένο. Η επιστροφή γίνεται στον προμηθευτή χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποία μας δηλώσατε την απόφασή σας να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση. Στην περίπτωση αυτή επιβαρύνεστε με το άμεσο κόστος-δαπάνη επιστροφής των αγαθών.
Η επιστροφή του είδους γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον προηγουμένως ο πελάτης έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η εταιρεία για την αποστολή του προϊόντος σε αυτόν καθώς και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του.

Ομοίως, η εταιρεία υποχρεούται να σας επιστρέψει το τίμημα που εισέπραξε χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που θα πληροφορηθεί την απόφασή σας να υπαναχωρήσετε από την παρούσα σύμβαση. Η εταιρεία δικαιούται να καθυστερήσει την επιστροφή των χρημάτων μέχρις ότου λάβει πίσω τα αγαθά.

Η εταιρεία θα εκτελέσει την επιστροφή χρημάτων με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό που θα υποδείξει ο πελάτης. Σε κάθε περίπτωση, δεν θα σας χρεωθούν έξοδα για τέτοια επιστροφή χρημάτων.

Ταυτότητα επιχείρησης

  • Επωνυμία: Σκλαβούνος Δημήτριος (Λιανικό Εμπόριο μέσω διαδικτύου)
  • ΑΦΜ: 075424780
  • ΔΟΥ: Α΄Αθηνών
  • Έδρα: Αγχιάλου 46, Αθήνα
  • ΑΡΙΘΜΟΣ ΓΕΜΗ : 23203854000